Youth Camp Program Inspirasi Bagi Belia

PASIR PUTEH, 9 Mac - " Kem ini berjaya menyedarkan saya untuk membuat perubahan daripada kurang baik kepada lebih baik, Nor Haslinda binti Ismail, peserta Youth Camp.

Beliau berkata demikian ketika ditemu bual oleh wartawan semalam, setelah menyertai selama 2 hari program Youth Camp anjuran Kelab Amru dan Kelab Kamsis Politeknik Kota Bharu (PKB) dengan kerjasama Persatuan Belia Islam Nasional ( PEMBINA ) Cawangan Kelantan pada 8 hingga 10 Mac 2012 lalu bertempat di Kem Damai Chalet, Bukit Kluang, Besut.

Saya rasa gembira kerana program ini dapat merapatkan ukhuwah dikalangan peserta yang hadir dari pelbagai latar belakang kos pengajian, walaupun saya dan mereka berada di dalam satu tempat pengajian", ujar beliau.

Saya juga dapat belajar bagaimana menjaga pergaulan antara lelaki dan perempuan dengan berlandaskan syariat Islam di dalam program ini", tambah beliau lagi.

Beliau mengakhiri temubual ini dengan menyatakan program ini memang bagus untuk disertai oleh semua belia dan beliawanis di luar sana.

Disediakan oleh;
Nor Shahida Abd Gani
Wartawan Media PEMBINA

Lagi gambar Youth Camp...




0 ulasan:

Post a Comment